O clinica medicala din Bucuresti vizeaza extinderea prin sistem de francizare. Simona Chitac, fondatorul si proprietara Legacy Med ne explica ce argumente au determinat-o sa ia aceasta decizie: Sunt doua argumente majore care ne-au indicat ca cea mai buna solutie in contextul actual este francizarea unei afaceri in medicina estetica: in primul rand, domeniul este intr-o crestere continua si sustinuta, si nu numai la nivel national, ci mondial. Oamenii isi doresc si cauta un ideal de frumusete cu orice pret, dar mai presus de aceasta este dorinta de a fi cat mai mult tanar. ²Forever young² este acum din ce in ce mai tangibil prin inovatiile din medicina estetica si regenerativa. Rapiditatea cu care putem obtine promisiunea tangibilitatii idealurilor estetice este un atu major. Leacurile si cremele de altadata sunt din ce in ce mai des inlocuite de solutii rapide promovate de medicina minim-invaziva. Populatia devine educata, prejudecatile se diminueaza si din ce in ce mai multe persoane doresc solutii imediate tuturor problemelor lor.